אקדמיה
עולם האקדמיה ממציא את עצמו מחדש כעולם עסקי ומשנה את המוצר, המומחיות, השיח, הדרישות מהמרצים והקשר עם הסטודנטים.
מוסדות השכלה גבוהה נדרשים לכלי ניהולי מוביל כדי להיות יעילים וגמישים ולזהות טרנדים נוכח המציאות המשתנה. הנתונים המנותחים באמצעות מיקרוסופט Power BI נוגעים לכספים, משאבי אנוש, שיווק ועוד.
סיפור הלקוחות שלנו
איחוד מערכות Zoho, Oracle ו-אילנט (SQL) והקמת תשתית DWH מכל העולמות הביאו ליצירת מבט-על המורכב ממודלים ומערכות ש"מדברים" ביניהם. תובנות והחלטות שיווקיות וניהוליות מתקבלות מדי יום.
אנליזה, ייעול וקידום תהליך השיווק משלב הליד עד לשלב סטודנט מן המניין לצד ניתוח המינהל האקדמי שכולל את סגל ההוראה, הקצאות, השגי הסטודנטים בפקולטות השונות ועוד.
עולמות תוכן ייחודיים:
סטודנטים
מרצים
קורסים
מענקים
תפוסה
קהל היעד הם המנכ"ל והנשיא ואיתם שדרת הניהול בדגש על תפעול, כספים ושיווק. הנתונים מראים את התמונה הגדולה ועד רמת הפרט, הניתוח מתחיל בשלב ההתעניינות, ההרשמה, קורסים נבחרים, תארים מתקדמים ועד נטישות. ברמת מנהלה- חלוקת הקצאות ושימוש בנכסים, ביקוש למרצים וניתוח משובים.
איפה הדשבורד מדויק לך?
הסגל הופך להיות מדיד וראשי המחלקות מקבלים יעדים אפשריים (KPI). מרצים ואנשי מנהלה מדברים באותה שפה ומפיקים תובנות עסקיות
דשבורדים נפוצים : ניתוב עומס חדרים/ הרשמה/ שיווק/ מענקים
מידע מנותח: תפוסת חדרים / למ"ס / נתוני סטודנטים פר קורס/ מגמות ציונים/ משובים/ דרישות לתואר
חיתוכים אפשריים: התפלגות קורסים לפי מחלקה/ התפלגות סטודנטים לפי מחלקה, אחוזי תפוסה של חדרים לפי ימים/ לפי גודל כיתה, ניצול כספי מענקים
ניתוחים רלוונטיים חדשים: רישום מוגבר/ עומס על מערכות האונליין