אם כבר בקיץ הקרוב נשארים בישראל, למה שלא לחדד את המכירות, את הסוכנים ואת הסניפים?
עדכון יולי של Power BI מציע מגוון ויזואליזציות מרעננות למפות. למפות יש תכונה ייחודית – הן עובדות מצוין עם שכבות. למה טובה לנו המפה? לסוכני שטח – איפה מרוכזים הלקוחות שלא ביקרתי תקופה? למנכ"ל – איפה המותג שלי מוכר הכי הרבה? למנהל אזור – מהי העיר הרווחית שלי ויותר מכך- מהו הסניף הרווחי ביותר בכל עיר, וכן הלאה.
האם כל ההצעות של מיקרוסופט פרקטיות או מתאימות לעסק שלך, כנראה שלא. אבל כמו תמיד, הצעות לויזואליזציות חדשות בדשבורד יאפשרו גם לרעיון שלך להצליח!
Bubble layer
ראשונה היא שכבת בועה המציגה עיגולים בקנה מידה משתנה ובצבעי מילוי שונים. בדוגמה המצורפת מיקומי תאונות אופניים בצפון קרוליינה. הצבע מציין את מגבלת המהירות של הדרך בה אירעה התאונה והגודל מבוסס על מספר האנשים המעורבים בה.
3D bar chart layer
שניה היא שכבת סרגלי תלת ממד המייצגים לדוגמה מיקום חנויות וגובה הבר מציג ממד אחר, לדוגמה מכירות
Reference layer
שלישית הרעיון במפה שאפשר להלביש עליה שכבות. בדוגמה שלפנינו עלה קובץ מסוג GeoJSON המכיל נתוני מיקום מותאמים אישית. ניתן להסיק תובנות על פי הקשר שבין צפיפות לערך הנדל"ני.ניתן להשתמש במאפיינים בקובץ GeoJSON להתאמה אישית של סגנון הצורות. בדוגמה שלפנינו
Custom tile layer
הדוגמה הרביעית מדמה התאמה אישית על המפה, והפעם מכירות ביחס לאקלים: איך נראות מכירות משקפי שמש במקום שבו יורד גשם
Real-time traffic overlay
דוגמה חמישית ואחרונה מראה תנועת רכבים בזמן אמת וכך מאפשרת התייחסות חזותית מהירה לטכנאים שעשויים להתעכב בזמן הגעה לעבודה הבאה
נשמח לסייע ולהציע ניתוחים וויזואליזציות מותאמות אישית, צוות אקסלנדו
למעבר לשאלות ותשובות נוספות הקלק כאן
רעיונות למסכים שישדרגו לכם את היומיום? שאלות נוספות? זקוקים להדרכה או לתמיכה? כיתבו לנו: [email protected]