מקובל לחשוב שבאקדמיה אין כסף. שמדובר במוסד מחקר שמטרתו להעמיד כמה שיותר בוגרים מוכנים לקריירה. אבל לא. בשנת 2020 אקדמיה היא עסק. בזמן שכמות הסטודנטים יציבה פחות או יותר, מספר מוסדות הלימוד גדל ואיתו המסלולים. מחיר ההשכלה לא משתנה, אבל אין בו אפשרות למשחק.
מוסד להשכלה גבוהה שישכיל להבין שההתנהלות שלו צריכה להיות מחושבת ועסקית , וידע לנצל את הנתונים לטובתו- וכמות הנתונים היא אדירה ירוויח יותר סטודנטים ובוודאי יפסיד פחות כסף.
דוברים אורחים:
- אייל מלח, מנהל לקוחות אקדמיה במיקרוסופט
- זהר ינון, מנכ"ל אוניברסיטת בר אילן – סיפור לקוח- בתמיכת הרקטור, ולמרות אופייה המסורתי והכבד של האקדמיה, חברי הנהלה ועשרות ראשי המחלקות
- ספיר בלוזר, מנכ"לית התאחדות הסטודנטים – איך מגיעים לסטודנטים של 2020? כל האמצעים כשרים, גם טיק-טוק אבל לא פחות ממנו- מפגש בלתי אמצעי על הדשא, סרטוני רשת מצחיקים בגובה העיניים וניוזלטרים שסטודנטים משועממים פותחים במהלך השיעור.
באו לשמוע: מנהלי שיווק, מנמרים, מנהלי תפעול וצוותי BI:
אוניברסיטת בן גוריון
הקריה האקדמית אונו
מכללת שערי מדע ומשפט
המרכז האקדמי רופין
אקדמיית אלקאסמי
האקדמית גליל מערבי
המכללה האקדמית אחוה
אורט בראודה
אוניברסיטת אריאל
מכללת תל חי
מכללת ספיר