מנכ"לים, מנהלי כספים, סמנכ"ל מוצר ומנהלת פיתוח עסקי מתכנסים סביב נושא אחד. יחד איתם, מנהלי מערכות מידע, מייסד-שותף וראש מחלקת דאטה. אלה רק חלק ממגוון התפקידים של הנוכחים בכנס B2B שערכה אקסלנדו רגע לפני פרוץ הקורונה. מקבלי ההחלטות בחברות יבוא, יצרנים וסיטונאים כבר יודעים שהמידע שם, אבל רק מי שיגע בו וימדל אותו- ינצח במשחק.
כלי ניתוח ה- DATA החדשים תומכים בהגדלת מכירות, מיקוד השיווק, ניהול מלאי ורכש, בקרה תקציבית, גבייה, דוחות כספיים ועוד. בועז דה האן , שותף מייסד באקסלנדו הציג כיצד ה-Data עובדת בשבילך, יחד עם מנהל מחלקת המוצרים באקסלנדו, אורי אנצל. מדובר בתצוגת תכלית של Power BI מבית מיקרוסופט ממוקדת מחד ומקיפה מאידך.
דוברים אורחים: שני סיפורי לקוחות מצליחים, שהשימוש בPower BI היה עבורם Game Changer:
ארז נהיר, מנכל טכנועד- יבואן ויצרן
ואוהד פרי, CMO פולימר לוג'יסטיק- יצרן ומייצא לשווקים נרחבים בארה"ב.
(את סיכומי המצגות ניתן לראות בסרטון הסיכום המצורף)
את המיטאפ סיכם אליאב אללוף – יזם ומשקיע עם ההרצאה "מח קונה, מח מוכר" – אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים למכור, אבל האם הצד השני מוכן לרכישה? על הצדדים הפסיכולוגיים והסטריאוטיפים בתהליך המכירה שאף פעם אינו מובן מאליו.
להרשמה למיטאפים הבאים שלנו, מוזמנים כאן: [email protected]