הקורונה יתרה את תפקיד המשרד, לפחות לחלק מהשבוע והעובדים ממשיכים לעבוד – מהבית. רבים מדווחים על עליה בתפוקה – האמנם? כיצד היא נמדדת?
"הקורונה לא לימדה אותנו לעבוד מרחוק. ידענו לשלוח אנליסט שיעבוד מתוך משרדי הלקוח ואנשים עבדו מדי פעם מהבית אבל כן ידענו משהו שאחרים לא ידעו: ידענו מה הם עושים שם בחוץ גם כשהם לא מתחת לרדאר שלנו. אין צורך להיות אח גדול", כך פותח בועז דה-האן, סמנכ"ל לקוחות ומכירות באקסלנדו את השיחה על ניהול תפוקות בתקופת משבר. "אנחנו לא מודדים הקלקות אלא תוצאות. המדידה עוזרת גם למנהל וגם לעובד, היא לא מבקרת, היא לא כלי בשבילי לצעוק על העובד, אלא לעודד אותו. זו דרך פרודוקטיבית ואוטומטית להניע להגעה למטרות, ולהגדרת שאלות המפתח: מה אני מצפה מהעובד ואיך הוא יכול להגיע למטרה באפס התערבות שלי. זה לא ב-ERP ולא כשאני תופס אותו בזום עם רקע של הוואי".
לקריאת הכתבה המלאה שפורסמה במדור הייטק בדה מרקר
מצגת מתוך וובינר People Analytics:
למעבר לשאלות ותשובות נוספות הקלק כאן
רעיונות למסכים שישדרגו לכם את היומיום? שאלות נוספות? זקוקים להדרכה או לתמיכה? כיתבו לנו: [email protected]